Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Samsun

Valilikler

T.C. Alaçam Kaymakamlığı
T.C. Alaçam Kaymakamlığı
T.C. Alaçam Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • ALAÇAM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
18
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • ALAÇAM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

ALAÇAM SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI SÖZLEŞMELİALAÇAM SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI PERSONEL ALIM İLANI

22.04.2019
 
 
 
ALAÇAM
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
                                                                              SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI
 
 
 
 
 
 
Samsun İli Alaçam İlçesi  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarihli ve 2012/1 sayılı Kararı ile yürürlüğe konulan  “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanununa tabi şekilde 1 (Bir) adet “Büro Görevlisi,” ünvanlı sözleşmeli personel istihdam edilmesine.
 
İŞİN NİTELİK VE NİCELİĞİ
 
İşin Adı: Daimi, Belirsiz Süreli Sözleşmeli Personel Alımı
 
İstenilen İş Gücü Sayısı: 1 (Bir) Adet
 
Personelin Niteliği/Unvanı: Büro Görevlisi
A-ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2- Medeni Haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3- 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
4- Askerliğini yapmış ya da askerlikten muaf olmak,
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı şuçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7- Terör örgütlerine veya Millî Güvenlik Kurulunca Devletin millî güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisaktı yahut bunlarla irtibatı bulunmamak,
8- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,
9- En az 4 yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarından istenen bölümlerden birinden mezun olmak.
10- 2017-2018 yıllarında ÖSYM tarafından yapılan Geçerli Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak,
 
 
 
ÖZEL ŞARTLAR
 
1-İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi, 4 yıllık yükseköğretim kurumlarının İktisat, İşletme, Maliye, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi, Hukuk, İşletme, İstatistik, Halkla İlişkiler, Muhasebe, Ekonomi, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji ve Sosyal Hizmetler bölümlerinden mezun olmak.
2-MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikasına sahip olmak veya öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumunda bilgisayar dersleri gördüğünü belgelemek.
3- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
4-İlanın ilk günü tarihi itibariyle, kendisinin, annesinin veya babasının en az 5 yıldır Alaçam’da ikamet ediyor olması ve belgelendirmesi.
5-Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak,
6-En az (B) Sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanıyor olmak.
 
B-DİĞER HUSUSLAR
 
1-  Belirsiz Süreli İş Sözleşmesi yapılan adaya 2 aylık deneme süresi verilecek olup 2 aylık deneme süresinde başarısız olan ve sözleşme şartlarına uymayan adayın iş akdine son verilecektir.
2- Mülakatı kazanan 1. sıradaki adı geçen personel sözleşme süresinde sözleşme imzalamaz ise tekrar mülakat yapılmaksızın öncelikle 2. ve 3. sıradaki personel için işlemler başlatılacak, değerlendirmeye alınacaktır.
3- Çalıştırılacak olan personelin ücreti; Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ücret Skalası cetveline göre ödenir.
C-İŞE ALINACAK PERSONEL TABLOSU
SIRA NO
ALINACAK PERSONEL

SAYISI
MÜLAKATA GİRECEK KİŞİ SAYISI
ARANAN NİTELİKLER
1
Büro Görevlisi
1
5
Özel şartlarda belirtilmiştir.
 
Ç-BAŞVURUDA İSTENİLECEK BELGELER;
 
1- Özgeçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.) Öz geçmiş A4 kâğıdının bir yüzünü geçmeyecek şekilde olacaktır,
2- Diploma veya Mezuniyet Belgesi(Aslı veya Noter tasdikli onaylı sureti)  
3- Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi, (Aslı ibraz edilecektir)
4- Nüfus Müdürlüğünden alınan Nüfus kayıt örneği ve ikametgâh belgesi
5- 2017-2018 Yılı içerisinde ÖSYM tarafından yapılan Geçerli Kamu Personel KPSS P3 sınav sonuç belgesi (aslı veya onaylı sureti)
6- Sürücü Belgesi(Aslı görülerek fotokopisi alınacaktır.)
7- Son 6 ay İçerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
8- Adli sicil belgesi,
9- Sağlık Raporu (Mülakatı kazanan adaydan alınacaktır),
10- Erkek adaylar için Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge.
11- MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikasına veya öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumunda bilgisayar dersleri gördüğünü gösterir transkript.
 
D-BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
Başvurular 25 Nisan 2019 - 8 Mayıs 2019 (saat 17.00) tarihleri arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün SYDV Personel Alım İlanları bölümünde yayınlanan Web sayfasından https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/Giris.aspx çevrimiçi olarak yapılacaktır.
Başvuru yapan adaylar; 10 Mayıs 2019 tarihi mesai bitimine(saat 17.00) kadar, şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek onaylı suretini Vakıf Müdürlüğüne (Yenicami Mahallesi Bafra Caddesi Sakarya Sokak No:13 55800 Alaçam/Samsun) teslim edecektir. Posta yolu ile veya 3. Şahıslar yoluyla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Başvuru esnasında kurumumuz tarafından alınan belgeler incelendikten sonra, eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
Sistem tarafından KPSS puan kontrolleri yapılarak, alım yapılacak kadro sayısının 5 katı (5 kişi) kadar aday sistem üzerinden mülakata alınmak üzere Vakıf Müdürlüğüne bildirilecektir. 14 Mayıs 2019 Salı günü mülakata katılmaya hak kazananlar Alaçam Kaymakamlığı internet sitesi www.alacam.gov.tr adresinden ilan edilecektir. Mülakata katılmaya hak kazanacakların bu siteden takip etmeleri gerekmekte olup, kişilerin adresine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
 Mülakat 16.05.2019 Perşembe günü saat: 14.00’da Alaçam İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda yapılacaktır. Mülakatta adayların, Kendini ifade kabiliyeti ve sosyal iletişim becerisine sahip olmak davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu, Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, kişisel becerileri, karşısındaki insanı anlayabilme ve empati kurma becerisi, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları hakkında bilgileri yönlerinden değerlendirilecektir. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde ve kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen ve görevine başlayan personel herhangi bir nedenle (eş durumu, Sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz. Mülakat sonucu Alaçam Kaymakamlığı internet sitesi www.alacam.gov.tr adresinden ilan edilecektir. Bu ilanlar tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Mülakat sonucu işe alım talebi uygun görülen aday 15 gün içerisinde Sağlık Kurulu Raporu ile Alaçam Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına müracaat edecek olup, bu süre içerisinde başvuru yapmayan adayın yerine mülakat yapılmaksızın öncelikle 2., 3., sıradaki adaylar için işlemler başlatılacak, değerlendirmeye alınacaktır.
E-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:
1-) Sınav komisyonunun mülakata giren adaylardan, istenilen sayıda adayı yeterli görmemesi ya da hiçbir adayı yeterli görmemesi halinde söz konusu adayı işe almayacaktır. Böyle bir durumda adaylar başvuru için katlandıkları maliyetler dâhil hiçbir hak iddia edemeyeceklerini peşinen kabul ederler.
2-) Başvuru sonunda sınavı kazananların listesi sıralı olarak Alaçam Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecektir. Bu ilanlar tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
F-ÖZEL HUSUSLAR
1- Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde ve kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen ve görevine başlayan personel herhangi bir nedenle (eş durumu, Sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz.
2-Vakfımız Mülakat sonucunda Personel alıp almamakta serbesttir.   
İLETİŞİM
Alaçam Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Yenicami Mahallesi Bafra Caddesi Sakarya Sokak No:13 55800 Alaçam / SAMSUN
TEL : 0 362 622 09 69
Detaylı Bilgi İçin Görüşülecek Kişi: Emre KÖSEM –Vakıf Müdürü.          
                                                                                    
                                                                                           İLANEN DUYURULUR…
 
                                                                                 Fikret ZAMAN
                                                                                 Kaymakam
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Sıfır Atık
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Yenicami Mah. Bafra Cad. No:50 Alaçam/SAMSUN
+90 (362) 622 00 21
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız